تجربی, هفتم مسوولیت

زنگ اول دوشنبه ،1 آبان

به نام خدا 
اقای فیروزنیا آخر صفحه 21 و صفحه 22 را توضیح داند. بعد از خواندن این صفحات برگ های امتحان از فصل سوم پخش شد. بیست دقیقه زمان امتحان بود.سولات گزینه ای بودند. بین زمان امتحان اقای فیروزنیا نکته و تقلب هایی می رساندند.
نمودار ها و سوالاتی که در کلاس گفته بودند، بعضی از آنها آمده بود.بعد از اتمامام امتحان چند گروهی که آزمایش تقبل کرده بودن آمدند و آزمایش را انجام دادند. گروه یک آزمایش صفحه ی شانزده فعالیت را انجام دادند.
گروه پنج قرار بود فکر کنید صفحه بیست و چهار انجام دهد، اما چون آزمایش نیه کاره بود آزمایش این گروه به هفته بعد انتقال یافت.
بعد از تمام شدن آزمایش ها اقای فیروزنیا درمورد گیاهان خوراکی قرار بود در گلدان های گروهی بکاریم کمک کردند. درمورد طبقه بندی خاک وتوصیه درمورد نوع خاک ها کردند.
لایه زیرین خاک خاک ساده اما توصیه کردند بهجای خاک معمولی خاک چشمه بریزید. لایه وسطی را ترکیب کود و خاک معمولی یا چشمه بود. لایه بالایی ماسه وخاکستر باید بریزیم.
اقای فیروزنیا تکلیف نگفتند و زنگ کلاس به صدا در آمد.
باتشکر

درباره حسین افسری

حسین افسری هستم . متولد اسفند 1389هستم و یک برادر دارم. علاقه به برنامه نویسی🧑‍💻 و زبان انگلیسی🇬🇧 هم دارم. دوست دارم برای دانشگاه🧑‍🎓 به کشور های دیگر بروم و به کسب علم 👨‍🔬بپردازم و به درس ریاضی 🟰علاقه دارم. شاید برای همه عجیب باشد اما من به ورزش فوتبال علاقه ندارم. از بین ورزش ها ورزش والیبال 🏐🏐را انتخاب میکنم. به رباتیک🤖 هم علاقه دارم و تا امروز چند گونه ربات🤖 ساخته ام.

دیدگاهتان را بنویسید